anngie a scris:
......Nu mi se pare corect sa platesc pentru ceva ce nu am consumat. Va rog sa-mi spuneti este posibil sa se fi defectat apometrul din cauza neutilizarii lui? Este administratorul indreptatit sa procedeze astfel? Cum pot iesi din aceasta incurcatura in mod onorabil?
Este posibil sa se fi blocat din cauza de neutilizare.
Aveti dreptate sa "nu vi se para corect" sa platiti ceva ce nu ati consumat. Dar asta nu o stiati si nu o stiti decat Dv. Administratorul cum ar putea sa va creada ca spuneti adevarul? De ce v-ar crede cand sustineti asta? Poate Dv. stiati ca nu va functioneaza apometrul, consumati apa si aveati grija sa inchideti robinetul de jos zilnic. Asta se poate presupune. Nu ati fi un caz singular .... Eu, una, va cred si stiu ca e posibila, chiar foarte posibila varianta Dv. Dar administratorul Dv. cu siguranta
nici nu vrea sa va creada, asta e de fapt problema Dv., ca nu vrea sa va creada..... si nu aveti ce face. Asa ca ar trebui sa vi se para normal sa patiti asta, atata timp cat suspiciunea administratorului este foarte intemeiata si pragmatica...asa cum am mai spus in mesajul adresat altui utilizator....bazata pe nevoia de a mai scapa de niscai "piederi de apa" pe spinarea celor prinsi in flagrant "de necunostinta".
...............
Stie si el asta, dar tine de caracterul omului cum trateaza acest incident. E jenant sa i se-ntample unui om asa ceva, dar onorabil oricum nu puteti iesi decat asumandu-va acest nefericit incident si lasandu-i lui vina de a fi fost singura parte agresiva.
.................
Revin si zic: stiti de unde poate sa stie ca spuneti adevarul? Daca el a deschis robinetul de jos (dar si daca l-ati deschis Dv.), in cazul in care era demult inchis, acesta s-ar fi deschis extrem de greu, daca e inchis-deschis frecvent, s-ar fi deschis foarte usor. O data cu blocarea apometrului se depune piatra si la robinet. ;)