Tocmai am intrat in posesia unei dispozitii de primar prin care am fost delegata sa coordonez si sa semnez actele compartimentului.Intrebarea mea este cum ma intitulez? Sef compartiment? Sef coordonator compartiment?Ce titulatura folosesc ?Va mentionez ca in urma reorganzarii conf.63/2010 postul de sef serviciu a fost desfiintat.In cadrul compartimentului au fost detasate cu 40% ,2 persoane din alte compartimente,functionari publici,care sa ma ajute la treaba.#-o:D
Deci,sa va explic.Aici nu este vorba de cum ma numesc colegii ci unde imi pun eu semnatura.Pana nu demult ,mai exact pana la aparitia ordonantei 63 eram sefa de serviciu.Acum,pot eu doar pe baza acestei dispozitii de primar prin care am fost imputernicita sa semnez acte si sa coordonez serviciul in locul sefului de serviciu?Adica o lucrare este semnata de una dintre colege care a intocmit-o si imi este inaintata la verificat.Eu unde semnez? Ca ce?#-o
va semnati simplu : functia detinuta
exemplu : consilier, cls. I, gr.prof. principal, Popescu Vasile
nu incurca absolut cu nimic, sa puneti si " coordonator compartiment", dar, e hilar... suna ca " extrema ascunsa" la fotbal.... :)