Am gasit in Legea 276/2009 ca scrie:
6. La articolul I punctul 4, articolul 19 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"Art. 19. - Taxele judiciare de timbru, precum si sumele provenite din impozitele incasate din onorariile avocatilor, ale notarilor publici si ale executorilor judecatoresti se platesc in numerar, prin virament sau in sistem on-line, in contul bugetului local al unitatii administrativ-teritoriale in a carei raza isi are domiciliul sau, dupa caz, sediul fiscal debitorul. Taxele judiciare de timbru, precum si sumele provenite din impozitele incasate din onorariile avocatilor, ale notarilor publici si ale executorilor judecatoresti pot fi platite si prin unitati bancare in contul bugetului local al unitatii administrativ-teritoriale, costurile operatiunilor de transfer fiind in sarcina debitorului taxei."
Ce sa inteleg de aici? Ca daca am domiciliu intr-o comuna, trebuie la primaria comunei sa achit aceasta taxa? Va rog sa ma ajutati, sa nu risc am probleme cu aceasta taxa, ca nici grefierul de la sectia unde este repartizat dosarul nu a stiut sa ma indrume corect, cica sa ma adresez la agentiile fiscale din zona mea care stiu mai bine, iar cei de la primaria din comuna spun ca ei nu colecteaza taxe judiciare de timbru?
Taxa de timbru o veti plati acolo unde aveti domiciliul. In contul bugetului local al unitatii administrativ-teritoriale in a carei raza aveti domiciliul.
Veti merge la Primarie daca nu exista AFP si acolo veti achita taxa de timbru.