avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 459 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Conducerea ne-a trecut pe functii care nu au legatura ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Conducerea ne-a trecut pe functii care nu au legatura cu domeniul nostru

Am mai intrebat mai demult dar nu m-a lamurit nimeni unde trebuie sa se incadreze Testerii Software (analizez cerintele, verific ca noile implementari sa fie in conformitate cu specificatiile, documentez erorile gasite, ajut la design) in functie de noul COR. Eu de exemplu am managementul terminat dar lucrez ca tester de ani buni de zile. Pe langa facultate am obtinut nu demult, in urma unui examen scris, un certificat international recunoscut pentru certificarea de Software Tester.Exista vreo lege de care nu stiu eu care sa specifice ca pentru a ma putea incadra in grupa majora 2, grupa minora 213: 213101 analist, sa am terminata facultate de informatica, mate-info etc sau cerinta legala este sa am terminate studii de 4 ani?
Daca aici nu ma pot incadra din cauza facultatii atunci m-as incadra in grupa majora 2 - 2423, 242307 analist calitate, care sunt cerintele facultatii pt aceasta pozitie?
Va multumesc! Sunt multi testeri care au ajuns cu diferite functii ciudate in cartea de munca. Eu de exemplu sunt trecuta la grupa majora 3 - maistrii, protectie si igiena!!!! pt simplul fapt ca acolo apar cuvintele controlor calitate, care defapt nu are de-a face cu domeniul IT. La un nou job, ce spune angajatorul, pai tu ce-ai lucrat defapt inainte ca uite ce scrie in cartea ta de munca....
Ultima modificare: Luni, 20 Decembrie 2010
maria9791, utilizator

Alte discuții în legătură

Cod cor 251201 danielandrei danielandrei Imi puteti spune ce studii trebuie sa aiba un analist cod cor 251201? Un tester de software se poate incadra la aceasta functie? Unde pot gasi ce cerinte ... (vezi toată discuția)