avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 473 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... scutire impozit programator, studii de scurta / lunga ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

scutire impozit programator, studii de scurta / lunga durata

As vrea sa stiu daca masterul de profil informatic (baze de date) este considerat ca "studii superioare de lunga durata" pentru a beneficia de scutirea de impozit pentru programatori.

Lucrez ca programator de 3 ani dar nu am terminat o facultate de profil si as vrea sa ma inscriu la un master. Cu masterul ma incadrez ?

Multumesc.
Cel mai recent răspuns: andad , utilizator 13:46, 13 Septembrie 2012
Va recomand sa cititi Ordinul 250/2004
[ link extern ]
Am citit Ordinul dar nu-mi este destul de clar.
Sa inteleg ca se incadreaza doar diplomele cu specializarile specificate. Asta inseamna doar facultatile cu acele specializari, nu si master.

Atunci revin cu intrebarea: facultatea de 3 ani este considerata de lunga durata? sau trebuie completata cu masterul pentru a se incadra in ordinul respectiv?

Multumesc.
Facultatea de 3 ani nu este considerata de lunga durata ... ea trebuie completata cu master.

Pentru a beneficia de prevederile acelui Ordin trebuie sa absolviti facultatile de profil mentionate in Ordin si nu master.
Ce se intampla daca sunt la o facultate de profil (Calculatoare) de 4 ani, dar inca nu am terminat-o? Beneficiez de aceste prevederi ?
Trebuie sa fiti absolvent al acestei facultati pentru a beneficia de scutirea de impozit .

Alte discuții în legătură

Scutire impozit programator andrei1986_us andrei1986_us Buna ziua, Am si eu o intrebare. Am absolvit cu diploma de licenta Facultatea de Matematica si Informatica specializarea Informatica la Universitatea ... (vezi toată discuția)