avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 391 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Inca un abuz in serviciu? Neintelegeri cu o profesoara
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Inca un abuz in serviciu? Neintelegeri cu o profesoara

Am si eu o problema si intreb aici daca pot face ceva in legatura cu asta :

Sunt elev clasa a X-a , o sa scriu evenimentele in ordine cronologica :

1.
Inca de la inceputul clasei profesoara se ia de cearcanele mele , ma umileste in fata clasei spunand ca as avea nu stiu ce boala desi eu i-am explicat de multe ori ca este vorba de o problema genetica .Spune ca nu suporta sa se uite la mine , s.a. , doar ea face asa , de la ceilalti profesori nu am astfel de situatii.

2.
a)De curand am dat o lucrare , inainte de lucrare am lipsit si am luat lectia (o caracterizare ) pe care a facut-o si colegul meu de banca , toate bune si frumoase , dau lucrarea, am scris cat de frumos am putut si ideile erau aceleasi
cu colegul si el ia zece , are cateva greseli , ii spune explicit unde putea sa mai adauge ceva , semnele de punctuatie s.a. . Eu nu am nici o gresela , avand in proportie de 90% asemanatoare lucrarea cu a colegului meu , imi da 8 , pur si simplu nu conteaza cat invat , mereu imi da nota 8 la lucrari.

b)Dansa corecteaza lucrarile in clasa si putem vedea cam cum procedeaza.
Spune ca nici nu trebuie sa citeasca lucrarile ca stie deja ce note sa ne dea si la unii chiar asa face , vede numele si imediat pune nota..

3.