Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Acum 4 luni am deschis un magazin. Furnizorul mi-a facut o livrare de initiere de stoc mai mare dar mi-a spus ca dupa o vreme va primi retur produsele care nu se vor vinde. Acum pretinde sa ii achit marfa, ba mai mult facturile au trecute pe ele clauze de penalitati de intarziere. Cand am vrut sa ii dau retur pe produsele nevandabile, asa cum ne-am inteles, mi-a spus ca el vrea banii, nu marfa. Nu am incheiat nici un contract in acest sens.
Ce este de facut?
daca ati semnat si stampilat facturile, e mai complicat, pentru ca asta inseamna ca le-ati acceptat la plata.
trebuia de la bun inceput sa incheiati un contract cu furnizorul in care sa se specifice conditiile in care se poate face returul de marfa.
Stoc
lidiao
Buna, livrez marfa la un supermarket, acesta imi face retur de marfa la pretul de vanzare. In stoc cum pot sa inregistrez marfa. sau mai exact cand fac ... (vezi toată discuția)
Semnarea facturii
cris2279
Buna ziua,
Am o intrebare legata de facturi:
1.)In momentul cand se semneaza o factura de primire, asta insemana ca esti de acord cu suma respectiva de pe ... (vezi toată discuția)