in calitate de vanzator trebuie sa obtineti de la primarie un certificat de atestare fiscala, in baza caruia sa nu figurati cu datorii la consiliul local , privind neplata impozitului...daca aveti restante e musai sa le platiti...
Cat despre intrebarea dumneavoastra va spun un lucru , daca e vorba de contributie la bugetul local, aceasta se achita fie la casieria acestuia (dupa caz la Prinarie, serviciul financiar, taxe si impozite locale) fie prin trezorerie...in nici un caz la NOTARIAT...
Mergeti si intrebati la Primarie... ;)
O...
Scuzati doamna contabila..:oops:
Daca o spune Gabriela...merg pe mana ei...eu nu am idee de asa ceva...stiu ca se achita la Primarie
:surrender:
P.S. care ar fi temeiul legal, ca tot nu reusesc sa il gasesc...unde avem explicit precizat ca la notar se face??:bully:
Cu siguranta este vorba de impozitul pe venitul din transferul proprietatilor imobiliare (si nu de impozitul pe cladiri, cum sugereaza titlul), iar acesta se achita intr-adevar la notariat: Art. 77, alin. 6 din Codul fiscal.
Daca ati avut curiozitatea sa faceti click pe link, nu ati mai fi postat a doua... :rolleyes: in acest topic.
Alte discuții în legătură
Impozit pe locuinta
ticnita
Buna ziua, am o garsoniera pe care am cumparat-o in 2011, pe numele meu, azi incerc s-o vand si sa-mi cumpar un apartament cu o camera. Am auzit ca se plateste ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.