Un composesorat de pasuni a folosit o mare parte din subventie pentru curatarea si intretinerea pasunii, lucrarile fiind efectuate de catre membrii composesoratului, iar banii impartiti intre ei in functie de nr. zile de lucru.
Pe ce baza de documente se fac inregistrarile contabile in in cazul acesta?
In functie de forma de asociere- aveti de tinut o contabilitate in partida simpla.
Trebuie sa aveti Registrul jurnal de incasari si plati.
Fiscalitatea se bazeaza pe datele din evidenta in partida simpla vezi Cod fiscal la art.48
Scuzati-ma ca nu am fost explicit, dar intrebarea mea se refera la documentul justificativ pe baza caruia se vor inregistra platile.
Deoarece nu exista documente justificative.
Banii s-au scos din cont si s-au impartit cum am descris, dar ce fel de document va justifica plata?
Ajunge o Dispozitie de plata pe numele fiecaruia?
Ei trebuie sa declara aceasta suma ca si venit impozabil?
Asociatia trebuie sa detina Registrul inventar- la finele fiecarui an in urma inventarieriii se vor mentiona elementele de natura activelor,datoriilor-detalii gasiti in OMFP 2861/2009, adapand formatul Registrului inventar la activitatea dumneavoastra ,iar pentru contabilitatea in partida simpla studiati Ord 1040/2004