mihnea58 a scris:
Cum trebuie sa procedez pentru a inchide activitatea unei firme (bar si magazin alimentar aflate la sediul sicial al firmei) pe o perioada de 2 ani sa spunem?
Unde trebuie sa merg si cat ma costa asa ceva?
Multumesc.
Documentatia necesara pentru inregistrarea in registrul comertului a mentiunilor privind suspendarea temporara/reluarea activitatii societatilor comerciale:
1. Cerere de inregistrare (original);
2. Hotararea adunarii generale a asociatilor/actionarilor/decizia asociatului unic privind suspendarea temporara a activitatii sau
reluarea activitatii societatilor comerciale (original);
3. Daca este cazul, imputernicire speciala sau avocatiala pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale
(original);
4. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
- taxa judiciara de timbru, in original;
- timbre judiciare;
- taxe de registru;
- tariful de publicare in Monitorul Oficial, Partea a IV-a.
Hotararea AGA/decizia asociatului unic va cuprinde: antetul firmei, nr. si data, semnaturile persoanelor abilitate. De asemenea, in preambul se va preciza modul de convocare AGA, precum si indeplinirea conditiilor de validitate a hotararii, conform dispozitiilor legale sau statutare. In cazul in care actul modificator este un act aditional in forma autentica, nu se va mai depune si hotararea adunarii generale in baza careia acesta a fost incheiat.
Hotararea AGA/decizia asociatului unic va contine durata suspendarii/momentul reluarii activitatii, respectiv incepand de la data.... pana la data........../ reluata de la data de ........... .
Potrivit art. 237 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicata, durata inactivitatii nu poate depasi 3 ani.
Hotararea AGA poate contine darea de data certa a serviciului de asistenta din cadrul oficiului registrului comertului de pe langa tribunal, poate fi incheiata sub semnatura privata. Forma autentica a actului modificator este obligatorie in cazul SNC sau SCS.
Copiile de pe actele doveditoare vor fi certificate pentru conformitate cu originalele sub semnatura, cu mentionarea in clar a numelui, de catre persoanele care, potrivit legii, pot intocmi si semna cererea.
In cazul persoanelor fizice sau juridice nerezidente, actele se depun in original sau copii certificate si traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public.
Solutionarea cererii revine in competenta judecatorului delegat care poate dispune administrarea si a altor acte doveditoare decat cele enumerate.