avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 696 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Amenda RATB
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Amenda RATB

Buna ziua.
Sambata 14 ianuarie, Am primit o amenda pe lina 182 intre titulescu si gara de nord (o singura statie). M-am urcat in masina fiindca mai aveam 5 minute pana incepea examenul.
Pe la jumatea statiei s-au urcat controlorii, au venit la mine si mi-au cerut biletul, le-am explicat ca nu am bilet, ca nu am mai avut timp sa imi iau pentru ca eram in intarziere la examen.
Mi-au cerut carnetul de eleva sa le fac dovada ca sunt studenta, si au zis ca ma lasa sa plec sa ajung la examen, si dupa asta mi-au cerut si buletinul...inca o data sa vada ei ca sunt eu. si dupa ce le-am dat buletinul mi-au dat amenda... 150 RON !!! 150 RON pentru o singura statie de masina.
EU sunt o calatoare cinstita, Intotdeauna am avut calatorii pe card,banii, si niciodata nu am mers fara sa validez. Dar acum pur si simplu nu am mai avut timp sa iau o calatorie, iar aceasta "greseala" aceasta "calatorie" de 1 STATIE m-a costat 150 ron... Este posibil asa ceva? Ce pot face in aceasta privinta?
Multumesc
Cel mai recent răspuns: haruko , utilizator 00:46, 22 Septembrie 2017
~ Conținut șters la cerere ~
Stiti cumva care ar fi pretul unei contestatii? SI daca ar castiga ei, in ce-l mai rau caz..ce se intampla? trebuie sa platesc aceea amenda? sau si alte cheltuieli ?
nu va costa nimic, iar daca pierdeti veti plati numai amenda.
~ Conținut șters la cerere ~
Puteti achita jumatate din minimul amenzii. Sunteti inca in termenul de 48 ore.

Alte discuții în legătură

Contestatie ratb BiancaDeliu BiancaDeliu Buna seara Pot sa ma declar aceea persoana care mereu a mers corect pe ratb, am avut mereu abonament, fiind si studenta mi se deconteaza, nu am avut ... (vezi toată discuția)