avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 379 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Infiintare site
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Infiintare site

Sunt un programator si vreau sa fac un site gen: triluliludownload.com sau keepvid.com, doar ca e pentru siteul vplay.ro. Vplay contine si seriale. Pot fi arestat pentru piraterie?
Vreau sa mentionez ca siteul nu o sa mentina nici un fisier sau serial al siteului pe host. Si am observat ca sunt foarte multe siteuri care poti si de pe youtube si nu au nici o problema.
Cel mai recent răspuns: ezPTCro , utilizator 01:36, 16 Februarie 2012
Buna seara,

Pana nu va fi ratificat de catre Parlament, tratatul ACTA nu va face parte din dreptul intern.
Cu alte cuvinte, cat timp respectati celelalte legi si cat timp ACTA nu este ratificat nu aveti de ce sa va faceti griji.
Pentru a intra in vigoare acesta trebuie aprobat de Parlamentul European, ratificarea parlamentului roman nu este de ajuns pentru ca România nu mai are suveranitate asupra acestui domeniu din 2007, asa cum nu mai au nici celelalte state UE.

Oricum, cu actuala legislatie tot comiteti o ilegalitate, serialele de pe vplay sunt postate fara respectarea drepturilor de autor. Totusi, domeniul site-ului este din olanda, la fel si serverele asa ca nu va faceti probleme, legislatia olandeza este mult mai permisiva.
Vplay, e singur site din Romania, platitor de drepturi de autor.
Nu mai spuneti? Si cat plateste pentru fiecare episod din seriale? Si cum se face ca episoadele apar la o zi de la emiterea lor in SUA cand pentru a aparea pe HULU trebuie sa treaca 4-5 luni, asta pentru ca nu sunt disponibile imediat drepturile de autor?

Hai sa nu ne ascundem dupa falsuri, stim toti ca Vplay este lagat de FileList
Ultima modificare: Miercuri, 15 Februarie 2012
Alexandru Munteanu, Avocat