avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 778 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie pentru cresterea copilului, mama studenta
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie pentru cresterea copilului, mama studenta

Buna ziua!
In cazul in care am fost angajata cu crate de munca din septembrie 2011, pot beneficia de indemnizatia pentru cresterea copilului, daca voi naste in luna iunie?
Mentionez faptul ca sunt studenta in anul II, forma de invatamant ID.
Ce pot face ca sa pot beneficia de indemnizatie?
Va multumesc!:(
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 18:09, 21 Mai 2012
1. Pentru a beneficia de indemnizatie pentru CCC trebuie ca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (iulie 2011 - iunie 2012) sa aveti venituri din salarii, din activitati independente sau agricole sau perioade asimilate acestora (concedii medicale, concediu de maternitate, somaj indemnizat, studenta la zi etc.).

2. Spuneti ce statul aveati in lunile iulie-august 2011.

In lunile iulie - august am fost casnica.
Va multumesc!
1. Daca in cele 2 luni ati fost casnica nu veti putea beneficia de indemnizatie pentru CCC.

2. Era bine daca ati fi amanat conceperea copilului cu doua luni.
Poate beneficia tatal de indemnnizatie si CCC daca indeplineste conditiile de 12 luni de stagiu anterioare nasterii copilului.
georgettegan a scris:

.... de 12 luni de stagiu anterioare nasterii copilului.



Unde este prevazut asa ceva in legislatie ? ... :-/

Alte discuții în legătură

Indemnizatie crestere copil- tatal student penesmaria penesmaria Buna ziua. Suneti-mi si mie va rog (in calitate de tata) daca pot beneficia de stimulent de insertie in situatia urmatoare. In anul 2014-2015 am urmat fara ... (vezi toată discuția)