Buna ziua, particip la o licitatie offline, in a carei fisa de date nu se solicita depunerea documentatiei la o anumita adresa, ci incarcarea ei in SEAP pana la o anumita data. Intrebarea mea este: documentele de calificare trebuiesc semnate si stampilate fizic, apoi scanate si incarcate in SEAP, sau se vor incarca asa cum sunt completate pe calculator, fara semnatura si stampila?
Nu scrie in fisa de date ca acestea sa fie semnate si stampilate nici fizic si nici cu semnatura electronica. Se accepta nesemnate?
Multumesc.
daca licitatia e offline oferta nu poate fi incarcata in sistem. daca autoritatea a omis sa prezinte adresa unde se va depune oferta (desi sunt sceptic pt. ca este una din putinele rubrici unde se mai poate completa in anunt/invitatie iar anrmap-ul urmareste acele rubrici) solicitati clarificari. verificati cu atentie si informatiile din anunt/invitatie, acolo scrie daca e online sau nu. in orice caz, daca e offline nu puteti incarca nicio oferta in seap
Licitatia este offline, m-am inscris, am cerut lamuriri si mi s-a raspuns k nu este obligatorie semnatura electronica, dar va trebui sa scot toata documentatia, sa o semnez, stampilez, numerotez dupa tipic, apoi sa o scanez si sa fac un singur folder PDF pe care sa-l incarc in SEAP. Nu va fi incarcat formularul de oferta, pentru k exista o rubrica speciala unde se va inscrie pretul ofertat. Formularul de oferta va fi transmis numai la solicitarea expresa ulterioara a AC.
Oricum, va multumesc pentru raspuns. :)
Atunci, este trecut gresit in fisa de date. Alta explicatie nu am. Inca o ciudatenie la aceasta licitatie, este k s-au acceptat cereri de clarificari si s-a raspuns la ele pana in ziua licitatiei. Este legal acest procedeu? Potrivit OG34/2006 art.79(1), raspunsul AC trebuie transmis nu mai tarziu de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar alin (2) permite totusi AC sa raspunda, in anumite limite.Hmm