avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 284 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... URGENT! PENTRU DOUA CONTRACTE DE MUNCA!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

URGENT! PENTRU DOUA CONTRACTE DE MUNCA!

Buna ziua
Lucrez ca profesor titular, cu norma intreaga la o scoala si vreau sa particip la un concurs (si sa-l si iau, desigur) pentru un post de administrator public la primarie.
Inteleg ca nu se poate cu doua c.i.m. la ambele unitati de 8 ore. In situatia de fata pot sa am norma intreaga la primarie si o jumatate de norma in scoala (pentru ca nu doresc sa renunt definitiv la invatamant)? Mentionez ca postul vizat este pe perioada nedeterminata. Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: gheneao , utilizator 19:12, 20 Septembrie 2012
Nu exista o astfel de restrictie, puteti avea oricate contracte. E treaba angajatorului cum va face programul de lucru. Oricum, la scoala nu stati 8 ore pe zi !
Înțeleg, mai ales ca administratorul nu este nici funcționar public. Puteți sa-mi dați un articol din lege în acest sens?...sau mai multe detalii...mersi.
gheneao a scris:

Înțeleg, mai ales ca administratorul nu este nici funcționar public. Puteți sa-mi dați un articol din lege în acest sens?...sau mai multe detalii...mersi.

Codul muncii, din 2011, art.35 !
sa vad, mersi mult.
Aveti grija ca, programul funcţiei cumulate sa nu sa suprapuna celui corespunzător funcţiei de bază.

Alte discuții în legătură

Buna ziua, daca sunt angajat ca si asistent personal cu 8 ore, ... simomates simomates Buna ziua, Daca sunt angajat ca si asistent personal cu 8 ore, CIM, incheiat cu o primarie din judet si ulterior am participat la un concurs pentru o ... (vezi toată discuția)