Vreau sa incep propria afacere in asigurari, printr-o colaborare cu un broker sau un partener al acestuia – la care plata se face prin comision si am nevoie sa ma lamuriti in urmatoarele privinte:
1). Ce forma de organizare ar fi mai convenabila pentru mine?
2). Care dintre aceste forme de organizare mi-ar asigura si drepturi la concediu de maternitate, respectiv la indemnizatia de crestere a copilului si in ce conditii?
3). Ma ajuta cu ceva faptul ca in prezent sunt somer in plata? Pot avea anumite facilitati ori beneficii, la infiintare?
4). Ce intrerupere pot avea dupa ce imi expira plata ajutorului de somaj pentru a putea beneficia de drepturile privind concediu de maternitate, respectiv cele de indemnizatie de crestere a copilului?
5). Cum trebuie sa procedez pentru a putea beneficia si de celelalte drepturi( pensie, sanatate, somaj)?
6). Ce declaratii ori inregistrari trebuie sa fac dupa infiintare, pentru a putea beneficia de toate aceste drepturi?
7). Legat de impozitul pe venit, cine ar trebui sa il suporte? Platitorul sau eu? Cum trebuie sa procedez?
8). Ce alte contributii/taxe datorez dupa infiintare? Cum trebuie sa procedez pentru ele?