avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 788 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Firma profil medical
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Firma profil medical

Buna ziua. Sunt medic angajat si detin o firma cu urmatoarele coduri CAEN: 8690 - activitate principala si 8621, 8622 - alte activitati. Astazi am fost invitata la Colegiul Medicilor pentru precizari privind activitatea firmei, in vederea autorizarii. Firma se ocupa cu intermedierea, facand oferte pentru servicii medicale catre firmele-client, servicii efectuate in clinici subcontractoare. De asemenea, firma este reprezentantul in teritoriu al unor clinici din Bucuresti (pentru care desfasor activitati de Medical Advisor - cursuri, prelegeri cu un continut medical, sfaturi medicale, prezentare de noi tipuri de abonamente, etc., fara a face consultatii medicale propriu-zise). Mentionez ca, desi am sediul social al firmei in cadrul unei clinici-subcontractoare, activitatea mea se desfasoara cel mai mult prin telefon si la sediul firmelor. Am o persoana angajata ca reprezentant medical, desi nu are studii de specialitate. La Colegiu am spus ca intr-un fel, activitatea firmei mele poate fi asemanata cu cea a unui reprezentant medical pentru companiile farmaceutice, ocazie cu care cineva a sarit in sus, spunand ca nu am voie, pentru ca sunt angajata ca medic. I-am spus ca nu eu fac asta, ci firma. Persoana a fost foarte vehementa si vadit ostila, asa ca nu pot fi sigura ca ce mi-a spus e adevarat. As avea nevoie de informatii in plus referitoare la codurile CAEN ale firmei (daca sunt corecte pentru ceea ce fac, cele secundare fiindu-mi sugerate de persoana care m-a ajutat cu actele, "ca nu se stie, poate va extindeti") si daca ceea ce fac e legal sau ar trebui incadrat altfel CAEN. Precizez faptul ca in calitate de medic nu am voie sa am firma cu alt domeniu de activitate, decat poate daca renunt la a profesa definitiv, astfel incat sa nu ma mai intereseze avizul Co