Buna ziua sunt administrator in cadrul unei asociatii de proprietarii de un an si jumatate si unul dintre membrii comitetului executiv imi cere acum dupa atita timp sa imi desfasor activitatea doar la sediu asociatiei timp de 8 ore pe zi.Mentionez ca sediul asociatiei este un capat de hol cu un geam putrezit prin care iarna bate vantul iar usa este din placaj si cade daca cineva se impinge mai tare in ia. Eu ma folosesc de laptopul si imprimanta personala si nu ma pot deplasa zi de zi cu toate aceste dupa mine dar nici acolo nu le pot lasa de frica hotilor,locul neavand nici un fel de protectie. Va rog sa imi spuneti daca exista vreo lege care ma obliga sa fac ceea ce imi cere aceasta doamna sau este ilegal ce imi cere (mentionez ca doamna respectiva doreste aceste schimbari deoarece a cerut niste favoruri nu tocmai corete care nu i-au fost satisfacute) .Astept raspunsurile dumneavoastra si va multumesc.
Verificati CIM-ul, vedeti ce s-a mentionat cu privire la locul desfasurarii activitatii, etc. si functie de ce gasiti va orientati in a-i raspunde.
Exista lege care o obliga pe doamna ( asociatia ) printre altele sa va asigure conditii de protectie, siguranta, igiena, acces la wc, etc.
Daca nu va asigura aceste conditii, comunicati-i ca acceptati doar in situatia in care va permite, neconditionat, accesul la wc-ul dansei din apartament, si doar al dansei.
Pai daca doar - unul dintre membrii comitetului executiv imi cere acum dupa atita timp sa imi desfasor activitatea doar la sediu asociatiei timp de 8 ore pe zi- va pune aceasta conditie, nu cred ca este o problema. Incercati sa vorbiti cu presedintele as. prop. Daca intr-adevar vor acest lucru, atunci trebuie sa de-a o decizie a com. executiv prin care sa va impuna aceste chestiuni.
Pe de alta parte, asa cum se arata si mai sus, si asociatia are anumite obligatii fata de angajati, obligatii pe care in mod sigur nu le poate respecta. Daca ”se cade la pace” si va convine, continuati-va munca, daca nu, ar fi bine sa va vedeti treaba, in alta parte.
Oricum, cine naiba a proiectat aceste blocuri (chiar si acestea foarte noi), nu s-a gandit nicio clipa la un mic spatiu necesar desfasurarii activitatii asociatiei, cu o dotare minimala. Va dau exemplul nostru: ne desfasuram activitatea intr-un mic uscator, sup. exact 7 mp, fara chiuveta, ce sa mai zic de WC! Noroc ca stau chiar in acest bloc, ca altfel... Cum sa deranjezi in fiecare zi un vecin, sa-ti permita accesul la baie? In fine, suntem foarte multi in aceeasi situatie si chiar felicit autorul topicului pentru luarea sa de pozitie - dar sa mergeti pana la capat!
Daca as avea alt loc de munca as renunta la asociatie ,in orasul in care locuiesc rata somajului este destul de mare iar eu am doi copii acasa unul de 7ani si unul de 3luni iar cu venitul sotului nu putem sa facem mare lucru adica in jur de 2000lei lunar,Iar contractul individual de munca este cel clasic nu credeam in veci ca se va ajunge in aceasta situatie deoarece doamna respectiva pana acum o saptamana ma sustinea in deciziile luate tin sa mentionez ca sunt noua in acest domeniu si sunt o persoana care nu accepta sa ocoleasca legea sau sa o interpreteze dupa bunul plac.