avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 844 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Calcul concediu medical
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Calcul concediu medical

Buna ziua.
Sunt profesor la mai multe scoli.
La calculul contributiei pentru pensie, aferente concediului medical mi s-a calculat suma la fiecare unitate (adica 35 % din sal mediu pe economie x zile concediu medical / zile lucratoare din luna totul x 10,5 % - conform legii).
Problema mea este ca aceasta suma s-a calculat la fiecare unitate. Daca eram profesor o singura unitate plateam doar o data aceasta suma daca sunt la mai multe unitati o platesc la fiecare. Nu se calculeaza la o singura unitate si nici nu se calculeaza proportional normei pe care o am la fiecare unitate. Partea haioasa este ca daca la o unitate aveam doar o ora pe saptamana si aveam 20 zile CM nici macar nu-mi ajungeau banii luati pe CM sa platesc contributia si ieseam pe minus.
Cum este corect ? Pare incorect ca o persoana care are norma la o singura scoala sa plateasca doar o data si una care are norma la mai multe scoli sa plateasca la fel in fiecare dintre ele ca si cum ar avea norma intreaga la fiecare unitate. In plus ar insemna ca nu avem drepturi egale... Cum se procedeaza ? Si cum pot demonstra ca am dreptate ?
Va multumesc!

Alte discuții în legătură

Indemnizatie de maternitate The-Borg The-Borg Buna ziua, O persoana are urmatorul caz: ... --> 30.09.2015 - angajata la Firma A cu norma intreaga, salariu brut 3000 lei. 15.09.2015 --> prezent - ... (vezi toată discuția)
Plata cm papic papic Buna Ziua In anul 2014 am fost in cm mai precis din iulie in risc maternal dupa acea in prenatal si postnatal. am salariu minim pe economie in fiecare luna ... (vezi toată discuția)