BUNA ZIUA,
Voi incerca sa fiu cat mai explicita. In mare voi descrie problema mea. Lucrez la o firma de 20 ani. Ulterior am aflat ca in acte sunt trecuta doar cu 10 clase. Cand am intrebat la RESURSE UMANE de ce asa? Mi s araspuns ca nu am depus actele. Apoi ca nu au facut inscrisul cei de la ITM. :(( Am dus dinou diploma de licenta , de la resurse mi s a spus ca nu o poate primi. Patronul a fost deacord cu asta,adica sa imi treaca studiile,era mirat de situatie. De la resurse i a transmis patronului ca nu poate ca nu are un post. Eu am inteles asta,dar vreau sa mi se consemneze ce este legal,adica sa treaca in acte studiile mele. Va intreb...,daca trimet o recomandata cu actele de studii pot sa spuna ca nu au primit? Tr sa apelez la serviciile unui avocat litigii munca pt a transmite aceste acte?
Cu respect.
Incepand cu 01.01.2011, s-a abrogat Decretul nr.92/1976 privind carnetul de munca. Astfel spus, in carnetul de munca nu se mai poate face nicio inregistrare dupa 01.01.2011.