Alin Popescu a scris:
...Si inclin sa cred ca, mai degraba, suntem intelesi gresit...
Nu trebuie sa va suparati pe utilizatori chiar daca limbajul nu este cel adecvat.
Asta e punctul nevralgic al Avocatnet.ro: Comunicarea.
Compartimentele de Marketing si PR nu au gasit inca un limbaj accesibil tuturor.
Nu toata lumea pricepe termenii si expresiile folosite.
Nu este vorba de lipsa de respect ci doar de neintelegerea textului.
Un text mai scurt si mai simplu nu ar fi dus la aceste discutii.
Am fost si eu intrebat de useri ce inseamna acest abonament si daca sunt obligati sa il faca.
Le-am raspuns simplu: intrebarile si raspunsuri sunt gratuite ca si pana acum.
Altii m-au intrebat de ce sa plateasca pentru a citi un act normativ cand exista destule alte site-uri gratuite unde au acces la toate actele normative.
Aici nu am stiut ce a raspund.
Deci nici eu nu prea am inteles bine, am nelamuriri.
Nu dvs. trebuie sa lamuriti aceste probleme cu utilizatorii ci acei colegi ai dvs. care au aceasta sarcina.
Pe ei ii rog si eu sa fi mai receptivi si sa observe mai repede orice tensiune apare in relatia cu beneficiarii produselor dvs.
Beneficiarii nu trebuie certati ci lamuriti cu calm si profesionalism.
Mult spor in tot ce faceti!