Sunt PFA si desfasor o activitate de suport pentru intreprinderi cu specific IT, care consta in:
- inregistrare reclamatii / sesizari / solicitari clienti companie intr-o aplicatie specializata a companiei - mai exact logare cu user si parola intr-o aplicatie si dactilografiere sau copiere text din emailuri/telefoane - cel mai mult email-uri.
- raspuns la emailuri clientilor companiei - de obicei sunt emailuri de suport - cum sa foloseasca o functionalitate sau daca apare o eroare software, o rezolv prin acces remote direct la client; sau daca vor o dezvoltare software, vorbesc cu ambele parti implicate si corespondez prin emailuri pana se ajunge la un consens.
- uneori scriu la cerere, plecand de la alt formular existent, contracte, propuneri de contracte, drafturi, diverse documente - le primesc ca format, doar le ajustez pe specificul clientului caruia se trimite;
- redactez manualele aplicatiilor software ale companiei, ca urmare a specificatiilor pe care le primesc - sunt aplicatii utilitare, simpliste.
- intocmesc anumite documente la cerere: ex. compania are nevoie sa obtina un credit sau un document de la Reg. Com si nu stie sau nu are timp sa se intereseze ce documente are nevoie, prin urmare ma pot ocupa eu - studiez, iau legatura cu institutia, revin cu raspuns catre companie, completez cereri daca este nevoie.
- trimit notificari de plata clientilor companiei - un email standardizat.
Pe scurt, trimit foarte multe emailuri si primesc foarte multe emailuri si fac tot felul de documente, totul fac din fata unui calculator, nu fac call-center.
Am PFA pe cod CAEN 8299 - Alte activitati de suport intreprinderi. Facturile emise sunt insotite de un deviz care enumera pe scurt activitatile de mai sus. Este corect? Sau exista un alt CAEN pe care as putea sa ma inregistrez?
Alegere cod caen pfa
Stipe
Buna ziua! Am apelat la serviciile unei companii ca sa ma fac PFA iar ei mi-au recomandat codul CAEN 8299 (Alte activitati de servicii suport pentru ... (vezi toată discuția)