avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1113 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Intrebari infiintare PFA
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Intrebari infiintare PFA

Buna Ziua !
Numele meu este Marius , sunt student si vreau sa infiintez un PFA ce va avea ca scop comercializare de produse in mediul online. Am deschis acest subiect pentru ca am cateva nelamuriri .

I. Ca si student beneficiez de reducere la infiintare ( de ce acte doceditoare am nevoie si daca trebuie completat ceva in plus ) ?

II. Parintii mei imi dau posibilitatea sa infiintez acest PFA in apartamentul lor - proprietate . As dori sa stiu cum si de la cine pot obtine dreptul de folosinta in vederea atasarii la dosarul de infiintare al PFA-ului ( " Documentele care atestă drepturile de folosinţă asupra sediului profesional/punctelor de lucru (copie legalizată " ).

III. In legatura cu acest aspect :
"documentele care atestă pregătirea profesională (fotocopii certificate olograf) şi/sau
documentele care atestă experienţa profesională (fotocopii certificate olograf) "
ce document am nevoie din moment ce nu am nici o atestare care sa dovedeasca experienta sau pregatirea mea in acest domeniu .

IV. Ce taxe platesc si acte trebuie completate bilunar/trimetrial/anual.

V. Ce greseli trebuiesc evitate si ce ar trebui sa fac ca sa fiu cu totul in legalitate .

Multumesc anticipat pentru raspunsuri !
Ultima modificare: Duminică, 1 Noiembrie 2015
pawz, utilizator

Alte discuții în legătură

Cum deschid un pfa janinando janinando Va rog daca puteti sa ma informati cum pot deschide pfa,si daca vreau sa comercializez lucruri facute de mine cum procedez? Va multumesc! (vezi toată discuția)