Intrebare: Institutiile publice efectueaza cheltuieli de investitii pentru modernizarea infrastructurii locale, mai pecis asfaltare drumurilor comunale. As dori mai multe lamuriri referitoare la acest aspect, si anume: - costurile aferente pentru constructia in sine s-au efectuat pe fiecare Km de drum, si denumire de strada. La inceperea lucrarilor, si pe parcurs au fost necesare tot felul de taxe si avize, studii, si alte neprevazute de la institutiile statului, si care fac parte din valoarea totala a investitiei. Aceste taxe si avize se elibereaza la comun, pe total lucrare, si nu pe fiecare strada in parte. La terminarea investitiei in curs, trecerea in domeniul public al UAT se face pe fiecare strada. Cum stabilesc valoarea totala a unei strazi, tinand cont ca trebuie sa inregistram si celelalte cheltuieli adiacente efectuate la comun? - tratamentul contabil si fiscal al acestora
Si cine este in masura sa stabileasca aceste valori, un expert evaluator ???
Lucrari suplimentare
Ema2013
In urma procedurii de achizitie ]cerere de oferte, autoritatea contractanta a incheiat un contract de lucrari - modernizare strazi comunale, in valoare de ... (vezi toată discuția)