buna ziua,
astazi am fost la Registrul comertului sa declar activitate la terti pt cod caen 4791( comert prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet, si sa declar activitate de birou la sediu social.
mentionez ca am un magazin online pt care am abonament cu o firma de mentenanta si intretinere site, care imi efectueaza toate operatiunile in magazinul online.
dna de la ghiseu m-a intrebat insinuant daca sunt sigura ca vreau acest lucru pe acest cod caen. I-am spus ca da si am intrebat-o daca e vreo problema. Dna mi-a spus ca nu completeaza dansa cu mine acum actele (desi tot cu o doamna de la Completari acte facuse asta, eu i-am spus acesteia ce doresc). M-a intrebat de trei ori de m-a luat frigul. Am intrebat-o de ce si tot mi-a spus ca daca sunt sigura ca asa vreau atunci asa e... oricum parca o lua si rasul nu stiu daca era de prea mult program sau de oboseala...Mi s-a parut un pic amenintator si chiar ma gandeam ce o fi rau ca mai ca imi venea sa imi retrag actele si sa plec.
Intrebarea mea este daca acest lucru este in regula sau chiar e vreo problema toata treaba..
Clasa include:
-comert cu amanuntul al oricarui tip de produs prin comanda postala
-comert cu amanuntul al oricarui tip de produs prin internet, pe baza de comanda
-vanzarea directa prin intermediul televiziunii radioului, telefonului
-licitatii cu amanuntul pe internet
Sunt excluse vanzarea cu amanuntul a autovehiculelor, piese si accesorii pentru acestea,motociclete si piese pentru acestea
Prin urmare, atata timp cat pentru produsele pe care le comercializati aveti toate actele si autorizatiile necesare, nu este o problema cu acest cod CAEN. Atata doar ca trebuie sa autorizati acest cod CAEN.
Am si eu o situatie asemanatoare: as vrea sa stiu daca pot trece desfasurarea activitatii CAEN 4791 la terti, nu la sediu social, avand in vedere ca totul se desfasoara online (in momentul de fata, activitatea este trecuta la sediul social, insa as vrea sa schimb acest lucru daca este posibil - mi-a zis un asistent de la ORCT ca activitatea ar fi mai degraba considerata ca desfasurata la terti).
Ar trebui sa depun o alta delcaratie la registrul comertului conform careia activtatea se desfasoara la terti? Sau pot declara acest lucru direct la directia de taxe locale?
Multumesc frumos pentru raspuns. Imi puteti spune si daca mai am nevoie de vreun fel de aviz/autorizatie pentru a functiona corespunzator. In momentul de fata, am certificatul constatator de la ORCT, insa as vrea sa stiu daca pot include in pachetele-cadou pe care le voi comercializa si produse alimentare neperisabile (dulceata, ciocolata - produse ce vor fi luate de la producatori, gata ambalate - eu fiind revanzator) si cosmetice. In momentul depunerii dosarului la ORCT am dat si declaratia pe propria raspundere conform careia cunosc si respect legislatia din domeniile: sanitar-veterinar, siguranta alimentelor, protectia muncii, a mediului. Insa nu stiu exact ce presupune legislatia din aceste domenii in cazul meu.
Cu certificatul constatator de la registrul comertului , certificatul de inmatriculare,buletinul si actul de spatiu (proprietate,chirie sau comodat) mergeti la primarie pentru eliberarea autorizatiei de functionare de la ei , altfel va da amenda.
Apoi trebuie sa obtineti autorizatie de la DSV. In cazul in care mai sunt necesare alte documente, va vor informa cei la DSV cu siguranta.