Buna ziua. Sunt angajat in sistemul bugetar. Incerc de mai bine de 1 an de zile sa returnez obiectele aflate in inventar (mentionez ca sunt evaluate la o suma destul de mare , aproximativ 15.000 euro) . Cei de la contabilitate nu vor sa le primeasca si ma tot duc cu presul cu diferite motive de genul : nu are cine sa le preia, trebuie sa se intalneasca comisia ca sa aprobe casare lor, etc. Mentionez ca a trecut mai mult de 1 an de zile, comisia s-a intalnit in primavara si cei de la contabilitate tot nu mi-au dat nici un raspuns, mai mult chiar nu mi-au mai cerut obisnuita semnatura anuala pentru inventar ( ceea ce mi se pare foarte ciudat). Exista o cale legala prin care sa ii oblig sa imi primeasca inapoi obiectele aflate in gestiune. Sunt foarte stresat pentru ca nu mai folosesc de ani de zile aceasta gestiune si vreau sa scap de o grija, mai ales ca obiectele sunt depozitate la servici si imi e teama ca pot disparea. Multumesc anticipat pentru raspuns.
Gestiune
ContSters133329
Fiind si gestionar, si facandu-se inventarul la sfarsitul anului 2009 (de fapt ian-feb.2010), comisia de inventariere a decis sa-mi stabileasca o lipsa in ... (vezi toată discuția)