sunt asistenta medicala angajata la o firma particulara,momentan sunt in concediul medical pe cod 14(neoplazie operata si tratata prin radioterapie);in iulie-august am fost incadrata in grad de handicap accentuat;in august-septembrie am trimis la firma copie dupa cetificatul de incadrare in grad de handicap accentuat pt.a beneficia de reducere/scutire de impozit pe venit conf.legii nr.448/2006,dar,nici in zi de astazi nu am beneficiat de reducere/scutire de impozit pe venit(nici macar de vreun raspuns pertinent)?...nu stiu,n-am idee ce se intimpla,nici cum sa pot sa rezolv problema?multumesc anticipat!
Nerespectarea actelor normative privind reglementarile fiscale pot face obiectul unei sesizari la ANAF.
Codul Fiscal
art.60
Sunt scutiți de la plata impozitului pe venit următorii contribuabili: 1. persoanele fizice cu handicap grav sau accentuat, pentru veniturile realizate din:
a) activități independente, realizate în mod individual și/sau într-o formă de asociere;
b) salarii și asimilate salariilor, prevăzute la art. 76 alin. (1) - (3);
c) pensii;
d) activități agricole, silvicultură și piscicultură, altele decât cele prevăzute la art. 105 , realizate în mod individual și/sau într-o formă de asociere fără personalitate juridică; Norme metodologice
.....
Norme de aplicare a Codului Fiscal
Titlul IV - Impozitul pe venit
Cap.I - Dispoziții generale
Sectiunea 1 - Scutiri