Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
As vrea sa imi dati un sfat.
Eu lucrez la o firma in Iasi de formare profesionala care este si unitate protejata conform legii 448 . seful meu mi-a zis sa nu dau bon fiscal cursantilor decat daca fac scandal si nu reusesc sa ii prostesc . acum s-au intamplat multe chestii pt ca ei fac multe magarii si o sa vina diverse controale inclusiv garda financiara ci cei de la anph , si o sa fie dati si in judecata . eu ce pot pati?
eu mi-am ascultat seful doar ca sa am un job si sa am din ce trai ... pot sa imi iau niste masuri de siguranta...?
va multumesc anticipat.
Pentru nereguli, organele/institutiile de control, stabilesc masuri in sarcina p.j.
Personalul poate fi sanctionat administrativ prin decizie interna.In situatia dvs. ar fi bine sa puteti justifica depunerea banilor incasati, pentru a nu fi acuzata ca vi i-ati insusit.Nu stiu cine face magariile, dar precis exista! Stabiliti cu sefu' cum puneti la punct lista de cursanti cu taxele incasate.(poate urma sa le incasati luna viitoare!)
deci...
banii incasati sunt trecuti de catre mine pe fisa fiecarui cursant , data cand a platit si ce reprezinta ( prima rata a cursului , a doua , suport de caurs sau diploma) exista un borderou unde eu trec banii pe care ii am, semnez , pun data si seful semneaza ca i-a ridicat. in cazul in care dau bon ( daca persoana inscrisa la curs insista iar seful isi da acordul) trec numarul bonului data si suma.
patronii au doua firme x si y , firma x e unitate protejat iar atunci cand dau bon dau de pe casa de marcat a firmei y ( habar nu am de ce , asa au zis asa fac) . toate incasarile si activitatile se fac pe firma x , toate cursurile tot ....
eu normal am contractul pe firma y si exista un contract de prestari servicii intre cele 2 firme.
cand am semnat contractul aveam 3 formulare a contractului pe firma x cu 8 ore pe zi si 800 de lei si trei formulare a contractului pe firma y cu 2 ore si 200 de lei. cand am primit contractul inregistrat la itm am primit contractul pe firma y cu 8 ore 800 de lei ( deci un coctail , au scimbat paginile intre ele).
in fisa postului scrie clar ca sunt responsabila de tot ce tine de casa de marcat ... si stiind ce fel de oameni sunt si ce magarii fac ( inclusiv falsifica semnaturi ...) ma astept sa dea vina pe mine ...
Faceti copii dupa toate documentele justificative privind descarcarea de incasari.Odata primiti banii fara bonuri fiscale atasate la borderou, raspunde cel care i-a primit.Cei 200 lei (salariu) ii primiti?
nu, si nici nu stiu unde sau ce s-a intamplat cu restul de foi ale contractelor care au fost semnate ... , iau doar 800 de lei adica in mana 601 lei ca se impoziteaza , chiar daca am terminat relatii cu plublicu si ar trebui sa fiu incadrata pe post .
ei primesc de la stat ce 750 lei pt ca am terminat anul trecut si nu am mai lucrat cu carte de munca dupa absolvirea universitatii. in fine am gasit o foaie catre cei de la ajof cum ca ei cauta asistent manager si il plateste 1000 de lei , si urmau sa se inscrie la un targ de job -uri , targ la care eu am fost si in urma caruia m-am angajat la ei , postul e cum ziceau dar salarul nu..
In acest caz, ar trebui sa va alaturati protestatarilor, sa furnizati aceste date org. abilitate.Oricum aceasta slujba/firma nu are sorti de continuitate.Succes,.....curaj!!!!