Buna ziua!Am citit pe site-ul dv un articol referitor la modificarea HG 500/2011.In ce vor consta modificarile aduse in completarea registrului, se pomeneste undeva de schimbarea formatului.Mentionez ca suntem personal contractual, angajat cu cim, in acest caz ce se va schimba?Din cate am inteles vor fi schimbari majore doar pt functionarii publici, care isi desfasoara activitatea in baza unui raport de serviciu.
Multumesc
Multumesc!Astept sa apara in M.Oficial, lucru care inca nu s-a intamplat, insa am citit altceva astazi pe site-ul dv referitor la proiectul de ordin al ministrului mcii, privind raportarea in registrul public, conform unui formular, care sa respecte datele raportate in D112.Pai se fac raportari duble, ce sens mai are acest formular?Am cautat pe site-ul ministerului unde se pot face sugestii regeritor la proiecte lansate in dezbatere publica si nu am gasit.Imi puteti spune unde se fac sugestii pe acest subiect, am si sunat si nu a stiut nimeni sa ma lamureasca.Multumesc!
Multumesc! Din experienta dv. ati observat daca se tine cont de opinia altora care lucreaza in domeniu? Mi se pare complet aiurea sa mai completez inca un formular cand toate informatiile privind veniturile brute si contributii sunt cuprinse in D 112, este o raportare dubla, plus ca termenul de 10 zile de la aparitia in M.Oficial este mult prea scurt.Deasemenea cat sta in dezbatere publica un ordin, de regula?