Am o intrebare in legatura cu infiintarea unui "birou individual de arhitectura".
Am dobandit dreptul de semnatura in cadrul Ordinului Arhitectilor din Romania si am primit o dovada / adeverinta pentru infiintarea biroului de la acestia. Codul caen aferent este 7111.
Urmatorul pas ar fi sa merg la ANAF si sa depun declaratia 70 cu privire la infiintare.
1. In declaratia 70 - la capitolul IV, apar si "coduri caen secundare". As dori sa intreb daca pot sa completez si alte coduri CAEN inafara de cel principal (arhitectura 7111). In principal ma gandeam sa adaug un cod caen pentru servicii de design grafic (carti de vizita / afise etc.)
2. Ma voi duce la ANAF cu actul de proprietate / buletin / declaratia 70 si se infiinteaza firma? Exista taxe la infiintare?
3. Trebuie sa procur cele doua registre tot de la ANAF? (registrul de plati si registrul inventar)
4. Din ce am inteles, ulterior voi avea de platit pentru pensie si sanatate (pe langa impozitul din profit), dupa ce imi obtin inregistrarea la anaf si detin codul CIF?