Buna ziua!
Vineri si astazi (luni) sotia mea a fost sunata de o firma de recueprari pentru un presupus debit la o mare clinica privata din Romania. Ea beneficiaza de un abonament de servicii la acea clinica prin intermediul angajatorului. Practic un beneficiu extra salarial.
Situatia e in felul urmator: Vara trecuta s-a programat prin call centerul clinicii la o anumita investigatie despre care i s-a spus ca este gratuita (inclusa in abonamentul deja platit). Dupa respectivul consult, i s-a spus ca de fapt serviciul de care a beneficiat nu este gratuit/inclus ci doar cu reducere insa, a continuat tot reprezentantul clinicii, "observ ca din call center vi s-a spus ca este gratuit si prin urmare nu va pot impune sa achitati, o sa iau legatura cu colegii din call center sa-si asume".
Peste ceva timp, incep cei de la clinica sa sune "Aveti o suma neachitata la noi!", sotia mea le spune "Pai stiti, mi s-a spus ca nu este nevoie sa achit pentru ca mi-ati spus ca e gratuit, si apoi nu a fost, iar apoi ati promis ca va asumati." Intr-un final, cei de la clinica au revenit cu o decizie finala "Da, aveti dreptate, nu trebuie sa achitati acea suma!".
Intr-adevar, verificand contractul cu respectiva clinica, acel serviciu nu era inclus, dar discutia cu cei de la clinica s-a incheiat cu "ne asumam noi, nu este nevoie sa achitati".
Imi imaginez ca probabil in documentele clinicii a ramas acel debit (probabil cu un fel de asterix) si a ajuns la recuperari printre altele, mult mai multe si netriate.
Intrebarea este cum facem acum sa scapam de cei de la recuperari, pentru ca deja au revenit a doua oara desi le-am explicat inca de prima data situatia, si am transmis deja si clinicii? Exista vreo cale legala prin care ne putem indrepta impotriva firmei de recuperari si a clinicii?
Executare silita
staiculuci
In 2009 tatal meu a avut 3 abonamente la [editat] pe numele sau.Tot atunci a primit un telefon prin care i s-a spus ca a castigat 1000 de minute pentru ca era ... (vezi toată discuția)