Intr-o Asociatie de Proprietari, comisionul de gestiune cont curent se imparte cota parte la toti proprietarii.
Dar comisionul de incasare OP pentru proprietarii care platesc cheltuielile prin internet banking direct in contul Asociatie, cum se va suporta? cota parte de toti proprietarii, sau de proprietarul care achita prin IB? (pentru ca proprietarul care achita prin IB este comisionat si el la randul lui, individual) este corect ca acest comision de incasare OP sa se recupereze tot de la proprietarul respectiv? Sau este un comision pe care va trebui sa si-l accepte asociatia de prop. si sa-l recupereze cota parte de la toti proprietarii?
Va multumesc!
Cu stima,
Felicia
... si in urmarea celor spuse de @cyan, asociatia de proprietari poate sugera proprietarilor sa nu faca anumite feluri de plati, de exemplu la ghiseul unei anumite banci sau la ghiseul bancilor in general, altfel, nu va deconta comisionul.
E la alegerea asociatiei cum gestioneaza acest aspect al platilor.
Si daca gasesti unul care este mai ,,capos" (scuze ca nu gasesc alt cuvant), cum se procedeaza? Ptr. ca acesta nu vrea sa plateasca nici in veci comisionul de retragere pe motiv ca el plateste un comsion de transfer si nu mai doreste sa plateasca alt comision.
comisionul bancar se repartizeaza dupa cpi chiar daca e doar comision pentru cativa locatari.
O explicatie de bun simt este ca acei locatari fac o economie asociatiei nefolosindu=se file din chitantier, si munca casierului.