avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 988 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Suspendare 90 de zile
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Suspendare 90 de zile

Buna ziua...am avut permisul suspendat pe o perioada de 90 de zile...pt depasirea vitezei in localitate...am stat 90 de zile plus dovada...nu am dat nici un test nimic...ma pot duce sa.mi scot permisu? Sunt incepator
Cel mai recent răspuns: Gheorghe Florin , Consilier juridic 16:44, 8 Decembrie 2017
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Da, puteti sa il ridicati dupa cele 90 de zile, daca a fost suspendat pentru viteza
Ultima modificare: Miercuri, 30 August 2017
AvTudor_com, utilizator
Multumesc...o zi buna!
Fiind incepator nu puteati beneficia de reducerea perioadei suspendarii carnetului.
Asa ca puteti sa va ridicati permisul dupa scurgerea celor 90 zile.
Dar mi s.a spus ca sunt incepator si ar trebui sa mai stau 30 de zile in afara de cele 90..imi puteti da un sfat?
Ati fost la politie sa va ridicati permisul? Politia v-a spus asta?

Eu cunosc urmatoarele cazuri in care se majoreaza durata de suspendare a carnetului cu 30 zile:
OUG 195/2002 Articolul 103 alin (2) In cazul in care conducatorul de autovehicul, tractor agricol sau forestier ori tramvai savarseste, intr-un interval de 6 luni de la data restituirii permisului de conducere, din nou o noua fapta prevazuta la art. 100 alin. (3) , art. 101 alin. (3) si art. 102 alin. (3) , perioada de suspendare se majoreaza cu inca 30 de zile.
OUG 195/2002 Articolul 103
alin (6) In cazurile prevazute la alin. (1) , contravenientul este obligat sa se prezinte la unitatea de politie pe raza careia domiciliaza sau isi are resedinta in sensul art. 231 alin. (2) ori, dupa caz, locuieste, in situatia persoanelor aflate la studii in Romania, in termen de 5 zile de la primirea instiintarii scrise, pentru a preda permisul de conducere.