avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 773 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Este legala o colaborare intre un medic cu SRL ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Este legala o colaborare intre un medic cu SRL neautorizat pentru servicii medicale și o clinica medicala?

Bună ziua, sunt medic și prestez servicii medicale, prin intermediul unui SRL înființat de mine în cadrul unei clinici medicale, tot SRL, în baza unui contract de prestări servicii. As dori sa știu dacă este o colaborare corecta în baza legii, dacă ar trebui sa fie SRL-ul meu autorizat pentru prestări servicii medicale (DSP, etc) sau e suficient ca sunt medic și am autorizatie de libera practica și dacă pot avea servicii în contract cu CAS la clinica respectiva. Trebuie sa am un contract de munca în cadrul SRL-ului meu sau trebuie sa am un contract de munca la clinica medicala, eu fiind salariata în învățământul superior? Este suficient un contract de prestări servicii intre cele doua firme, SRL-ul meu și clinica medicala? Mulțumesc anticipat pentru răspuns.
Ultima modificare: Joi, 5 Octombrie 2017
Nicolan, utilizator

Alte discuții în legătură

Srl cu caen servicii medicale DanSavu DanSavu Buna ziua, Inteleg ca pt.a presta servicii de medic dentist a fost scos in afara legii PFA ul, avand ca variante CMI si SRL. Intrebarea mea este: daca ... (vezi toată discuția)
Colaborare prestari servicii stomatologie, casa de marcat mobila mddsrl mddsrl Un SRL platitor de impozit pe venit, neplatitor de TVA, cu activitate in domeniul prestarilor de servicii medicale stomatologice CAEN 8623, detine o clinica ... (vezi toată discuția)