avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 431 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... dosar respins
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

dosar respins

S-a scos la concurs un post de director de ingrijiri la un spital de urgenta. Mi-am depus dosarul si mi-a fost respins pe motiv ca nu respect cerintele specifice. Am recitit ordinul Ordinul nr. 954/2017 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului sănătății publice nr. 284/2007 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea funcțiilor specifice comitetului director din spitalele publice si la art. 3 (3) punctul c) pentru directorul de îngrijiri:

1. sunt asistenți medicali generaliști principali;

2. au cel puțin 2 ani vechime ca asistenți medicali generaliști principali;

3. sunt absolvenți de învățământ universitar de lungă sau scurtă durată, cu diplomă de licență/absolvire.
Din acest articol eu inteleg ca nu se specifica felul studiilor universitare de lunga sau de scurta durata. Eu am studii economice, postliceala sanitara, managementul sanitar efectuat la Scoala Nationala de sanatate publica managemnt si perfectionare in domeniul sanitar.
S-a procedat corect sau nu respingandu-mi-se dosarul???
Cel mai recent răspuns: adela1964 , utilizator 20:40, 28 Noiembrie 2017
Motivul respingerii care a fost?
Ca studiile mele sunt economice si nu detin diploma de studii de lunga sau scurta durata ca asistenta. Eu intreb daca in ordinul de mai sus scrie ca pentru director de ingrijiri trebuie studii medicale sau nu. Din art. 3 paagraf 3 (c) nu vad ca sa se specifice ca trebuie studii strict medicale.
Nu se prevede ca trebuie sa aiba studii medicale.