avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 925 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Garantie Laptop
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Garantie Laptop

Buna ziua.solicit a m-i se raspunde acestei cereri, pentru rezolvarea unei probleme aparute ulterior, legate de achizitionarea unui laptop in garantie model Fujitsu Siemens. Avand in vedere faptul ca achizitionarea acestui produs se afla in perioada de garantie, am sunat la unitatea service si am anuntat problemele aparute :laptop-ul avea bateria incarcata in proportie de 60% , am introdus incarcatorul in sursa de alimentare si am constatat ca nu mai incarca.Pe langa acesta problema am mai anuntat faptul ca la un interval de aproximativ doua,trei ore de functionare, laptop ul se oprea. Am trimis produsul prin firma de curierat la unitatea service Bucuresti si ulterior am primit raspuns cum ca mufa de alimentare este rupta(fiind prinsa pe placa de baza) si pentru reparatie m-i s-a cerut suma de 240 euro.
Rog sprijin din partea dvs.. Multumesc
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 23:44, 31 Octombrie 2009
In baza documentelor de provenienta /achizitie,eventual certificat garantie,sesizati oficial protectia consumatorului
Mufa rupta.. este un defect de natura mecanica.. se intampla frecvent daca se manevreaza laptopul cu neatentie atunci cand cablul de alimentare nu a fost inca scos...
Probabil ca firma a plecat de la ideea ca defectul asta s-a intamplat la dvs...
La cat timp dupa ce ati cumparat laptopul ati observat defectul?
Este defectiune care nu intra in limita defectelor imputabile service.
Defectul se poate datora unui viciu ascuns componenta electronica,soc prin manevrare,bruscare mufa,sunt mai multe cauze posibile.
Eventuala expertiza tehnica poate stabili cauza ,dar garantat nu poate identifica autorul
Vă rog să îmi spuneţi dacă Art. 17 "Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o. " din legea garanţiilor a fost respectat.

O chestiune similara am patit si eu cu un laptopo ASSUS cumparat de la Emag.Dupa 2 saptamani de service si amenintari...asta pentru ca dansii nu sunt atenti si fac manevre murdare, gandindu-se ca noi consumatorii finali suntem cazuti din cocotier, am studiat despre garantii si altele legate de asa ceva, mi-am facut o serie de reclamatii, cereri, etc...si in urma acestor demersuri am primit acelasi laptop cumparat de mine...insa cu absolut toate piesele schimbate...adica noi.Multumita fiind nu am facut demersuri mai departe.Cititi despre garantii, documentati-va, luati la mana toate actele pe care le aveti la achizitionarea laptopului si incepeti batalia cu firma ... va sprijin cu sfaturi si ce trebuie sa faceti si cum sa faceti si unde sa faceti...trebuie doar sa va documentati putin.
Ceea ce v-am povestit mi s-a-ntamplat acum o saptamana.
Ultima modificare: Miercuri, 28 Octombrie 2009
Gabriela Mitroi, Manager de securitate

Alte discuții în legătură

Refuz de acordare a garantiei, agravarea defectului si facturare in neregula Vially Vially Am achizitionat in data de 23.02.2005 un laptop Fujitsu-Siemens model Amilo 1425 de la firma Dante international srl. Dupa aproximativ o luna de la ... (vezi toată discuția)
Returnare produs din garantie. stoicamarius87 stoicamarius87 Buna ziua, Va rog daca poate cineva sa ma ajute cu indicatii sau ce masuri sa fac. Situatia este urmatoarea: In data de 19.08.2014 am dus un leptop ... (vezi toată discuția)
Pentru reparatii electronice se da garantie? mitza85 mitza85 Buna seara, am si eu o problema, daca se poate sa ma ajutati cu un raspuns. Am dus recent o tableta cu mufa de alimentare rupta la un service de reparatii. Cei ... (vezi toată discuția)