avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 857 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... SANTAJ SAU AMENINTARE? COD PENAL 194?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

SANTAJ SAU AMENINTARE? COD PENAL 194?

BUNA,SUNT INGINER SI STUDENT LA DREPT IN ANUL 1,SOTIA A LUCRAT LA FIRMA UNUI EXCROC,A SEDUS O SI A PUS O SA SCRIE PE HARTIE CE SIMTE PENTRU EL,LA SEX NU AU AJUNS CACI AM AFLAT LA TIMP,CU AJUTORUL DOMNULUI EVIDENT CACI AM SI 2 COPII,IAR SOTIA SI A DEPUS DEMISIA,EXCROCUL CA SA SI O RETRAGA SAU ANULEZE DEMISIA A ZIS CA I PUBLICA BILETUL DE DRAGOSTE IN PRESA CA I ARATA SOTULUI, BA MAI MULT A ZIS C O UIBESTE SI CA VREA S O IA DE SOTIE CU COPII CU TOT,EA A REFUZAT A FOST SOCATA SI MI A ZIS MIE CACI ORICUM DACA PUBLICA IN PRESA EA SE SINUCIDE CACI NU POATE TRAI CU RUSINEA DE AFLA TOTI CUNOSCUTII EI. AM DISCUTAT,DE FAPT NUMAI DISCUTIE NU POATE FI,EXCROCUL NU RECUNOASTE DE BILETUL DE DRAGOSTE I AM ZIS SA L RETURNEZE SI SA I DAM FOC SA INGROPAM TOTUL.DAR EL NU RECUNOASTE,A BATUT APROPO SOTIEI CA SI DACA PLEACA DE LA EL PE BAZA BILETULUI EL INCA O MAI CAUTA LA TELEFON,EU DE FAPR NU MAI AM INCREDERE NICI IN SOTIA,MI A ZIS DE BILETUL DE DRAGOSTE IN URMA SOCULUI PSIHIC CACI ALTFEL NU MI ZICEA DE FRICA SA NU DIVORTEZ CACI ORICUM EA MUREA. EU SI EA SUNTEM IN DEPRESIE PSIHICA MERGEM LA PSIHOLOG DAR BILETUL ASTA NU MI DA PACE SI CUM SA COMPORTAT EXCROCUL CU EA. PT. COPII O IERT CACI LA SEX NU S A AJUNS DAR PENTRU SANTAJ SE POASTE NUMI ASA EXCROCUL AR TREBUI SA PLATEASCA NU?
CUM SA FAC?
MERSI ANTICIPAT
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 13:16, 30 Octombrie 2009
1-Respectati regulamentul forumului si nu postati mesaje cu majuscule
2-Din aspectele mentionate nu reies lemente sau indicii temeinice ale faptelor invocate in titlu.
Pentru solutionare este de preferat sa continuati consilierea psihologica si eventual sa urmati sfaturile psihologului in ceea ce priveste maniera dvs de rezolvare si a problemei cu fostul director ,eventual prin autoritatile competente.
Buna ziua. Va rog sa scrieti cu litere mici. Literele mari sunt greu de citit , in plus , incalca regulamentul de postare. Va multumesc.


In primul rand ,in aceasta poveste ,sotia dvs. poarta o mare parte din vina. Admitand insa faptul ca dl. acela acum o santajeaza si o tine sub teroare cum ca publica scrisorica de dragoste, sotia ar putea depune o plangere la politie sau parchet impotriva acestuia , in termen de 2 luni de la data la care au inceput amenintarile. Pentru a-si sustine acuzatiile, va trebui sa prezinte si dovezi in acest sens. Succes.
Ultima modificare: Marți, 27 Octombrie 2009
ContSters47264, utilizator
de fapt excrocul e un felde vedeta locala si publica la ziar si poate usor,de fapt eu nu credeam ca o sa publice dar sotia a fost asa de socata ca a zis ca ajunge la suicid.cred ca nu au ajuns la sex caci altfel nu se mai intorcea in familie
stiu ca ar trebui sa mi vad de viata dar tot timpul imi vin imagini,discutiile care au fost cu sotia cu excrocul si stiind ca sotia e fff credincioasa nu mi vine sa cred ca a reusit excrocul s o determine sa i zica ca o iubeste?
ba ca mi fura si copii
el nu i vinovat ? cum poate plati durerea produsa?legal bineinteles
cu parere de rau constat ca am avut dreptate si e vorba doar de orgoliu si razbunare.
Asta inseamna timp, bani, si foarte multi nervi.Razbunarea o sa va distruga psihic si fizic.Asa cum bine varecomanda cineva mai sus, continuati consilierea psihologica.
pai dovada e acel bilet de dragoste care e la el si el nu mai recunoaste,am schimbat numerele de telefoane sa nu o mai gaseasca,ea se fereste de el cel putin in prezenta mea,exista si un mesaj cum ca el sa se gandeasca la un necrolog. deci se gandea la suicid,asta nu i constrangere psihica?

Alte discuții în legătură

Se poate solicita instantei expertiza psihiatrica a celuilalt parinte aiai aiai ? intr-un proces de divort si incredintare minor, motivat de urmatoarele: - agresivitate si impulsivitate crescuta (pana acum, fata de sotie); exista mai ... (vezi toată discuția)
Acuzatie de santaj AnaAnne AnaAnne Buna seara, acum 8 luni am cunoscut un barbat, in mediul virtual, care s-a dovedit in timp a fi un escroc sentimental...banuiam ca mai sunt si alte femei, dar ... (vezi toată discuția)
Probleme la scoala din cauza unui minor de 14 ani anthynidiany anthynidiany Nu stiu daca e cel mai potrivit loc pentru aceasta problema, Este vorba despre cumnatica mea, de 13 ani, si care tocmai a terminat clasa a 7-a. Problema e ... (vezi toată discuția)