avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1166 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Contestație PV de contravenție câștigată. Pot să ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Contestație PV de contravenție câștigată. Pot să obțin daune materiale și morale de la agentul de poliție care a greșit?

Buna ziua,

La inceputul anului , mai exact pe data de 12.01.2018 , am fost oprit si sanctionat de catre un echipaj de olitie rutiera pentru neacordare de prioriatate pietonilor.

Am intentat un proces impotriva procesului verbal care imi suspenda dreptul de conducere pentru 30 zile si o amneda de 580 ron.

Procesul l-am castigat.

ACum doresc sa imi recuperez " pagubele" de la agentul de politie care a facut greseala.

Pe data de 18 ianuarie aveam un bilet de avion patit pentru a ma intoarce in Danemarca la munca.

Mentionez ca lucrez ca Sofer de Camion - fapt pe care i l-am mentionat si agentului si i-am prezentat biletul de avion in momentul in care m-a oprit.

Datorita greselii agentuli mi s-au produs mai multe pagube mteriale,

Eu sunt din Olt iar procesul s-a desfasurat in Dolj - cheltuieli cu transportul

Am fos pe pas de a imi pierde locul de munca.

Am pierdut biletul de avion in valoare de 100euro

Am pierdut veniturile salariale pe perioda intarzierii intoarcerii la munca - aproximativ 900 euro - petru a dovedii asta am inscrisuri de la angajator, contract de munca , extrase de cont pentru a justifica salariul meu .

De asemene aceasta greseala mi-a adus si neplaceri legat de intarzieri ale ratelor si platii utilitatilor.

Am sanse de a castiga un asemenea proces si de a imi primii banii inapoi ?

Pot cere si daune morale in aceasta situatie?

Ultima modificare: Vineri, 22 Iunie 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Raluca Siman Traduceri , Traducator autorizat 16:41, 24 Iunie 2018
Hotararea este definitiva, IPJ nu a declarat apel?