Este prima oara cand ma ocup de inchiderea unui SRL, si as avea nevoie de ajutor, va rog .
Sunt in urmatoarea situatie :
- la data de 14.05.2018 s-a semnat AGA pentru lichidare si a fost inregistrata la data de 16.05.2018
- Bilantul la data de 31.12.2017 a fost depus
- Contabil firma este inchisa la data de 14.05.2018 , are toate conturile pe 0
- la data de 25.04.2018 am depus declaratia 100
- la data de 04.05.2018 am depus declaratia 100 pentru a achita impozitul generat in urma notelor contabile pentru inchiderea societatii
Saptamana viitoare urmeaza sa depun dosarul la Regsitru Comertului pentru faza II , pentru a finaliza lichidarea .
Dar va rog sa ma ajutati cu urmatoarele raspunsuri :
1. Declaratia la data 25.07.2018 trebuie sa o depun societatea fiind in curs de lichidare? Am primit notificare pentru ea .
2. Bilantul de lichidare ce data va avea ? il pot face la 31.05.2018 sau este prea tarziu sa-l depun acum cu acea data ? se inregistrare si la ANAF acest bilant sau doar la Registru ?
3. Societatea este o microintreprindere fara TVA . Care formular ar trebui sa-l folosesc ? S1039 alaturi de S1004 ? in care trec ca si solduri initiale soldurile la 31.12.2017 ?