avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 905 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Bagaj deteriorat
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Bagaj deteriorat

Buna ziua!
Pe data de 05.09.2018 mi-am cumparat un troler din Antalya in valoare de 80$ iar pe 08.09.2018 am venit acasa, Antalya Bucuresti.
Cand sa-mi iau bagajul de pe banda rulanta o rola rupta, m-am dus imediat la biroul de Daune Blue Air , a trebuit sa pregatesc un dosar ( acte care le am si acuma) ,nefiind inspirara sa scriu si firmei de asigurari pentru ca bagajul era asigurat, firma Blue Air m-a despagubit cu 200 ron pentru ca n-am avut factura .
Exista un termen limita de a scrie si firmei de asigurari? Eu am vrut sa-mi recuperez banii dati pe troler,n-am cerut extra.Sau exista alte modalitati? Astept sfaturi din partea dumneavoastra!

Alte discuții în legătură

Daune morale si despagubiri materiale... xelybry xelybry deci pe scurt am urmatoarea problema: am plecat pe data de 19 Nov in China, cu compania FINNAIR... in acest moment sunt inca in China... problema cea mai mare ... (vezi toată discuția)
Daune morale si despagubiri materiale... xelybry xelybry deci pe scurt am urmatoarea problema: am plecat pe data de 19 Nov in China, cu compania FINNAIR... in acest moment sunt inca in China... problema cea mai mare ... (vezi toată discuția)
Daune morale si despagubiri materiale... se incumeta cineva? xelybry xelybry deci pe scurt am urmatoarea problema: am plecat pe data de 19 Nov in China, cu compania FINNAIR... in acest moment sunt inca in China... problema cea mai mare ... (vezi toată discuția)