avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1007 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizație creștere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizație creștere copil

Buna ziua.
Sunt studenta din anul 2012, facultate la zi, am avut intrerupt anul universitar 2014/2015 (primul copil). Facultatea este de 4 ani, teoretic trebuia sa termin in 2017, dar am mai avut restante( ultimul examen a fost toamna aceasta).
In prezent nu mai am restante si doresc sa susțin lucrarea de licența in Februarie. Termenul nașterii ar fi in mai. Pot beneficia de indemnizație pentru creșterea copilului?
Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:19, 25 Octombrie 2019
Buna ziua,
Din pacate...cred ca nu.
Puteti intreba la AJPIS-Agentia Judeteana de Plati si Inspectie Sociala dar cred ca o sa primiti acelasi raspuns.

m) frecventează, fără întrerupere, cursurile de zi ale învățământului preuniversitar, inclusiv în cadrul programului "A doua șansă", sau, după caz, universitar la nivelul studiilor universitare de licență ori de master, precum și ale învățământului postuniversitar la nivel de masterat, organizate potrivit legii, în țară sau în străinătate, într-un domeniu recunoscut de Ministerul Educației Naționale, cu excepția situației de întrerupere a cursurilor din motive medicale;
Mulțumesc pentru răspuns.
O seara buna.

Ionut.ion a scris:

Buna ziua,
Din pacate...cred ca nu.
Puteti intreba la AJPIS-Agentia Judeteana de Plati si Inspectie Sociala dar cred ca o sa primiti acelasi raspuns.