Eu m-am certat cu bancile pana mi-au rezolvat problema. Le-am explicat la fiecare in parte ca nu au niciun drept sa-mi blocheze banii atata timp cat nu mai exista motivul. Cum au blocat banii, sa-i deblocheze in baza unui email (dovada platii in alta banca). Au deblocat si s-a incheiat conflictul.
In instanta nu se poate sanctiona nimic daca nu a produs prejudicii reale care pot fi dovedite. Asa ca, va trebui sa ne tocam nervii cu incompetenta altora! Vedeti ca doar trebuie sa va deblocheze banii, nu sa vireze si ei banii catre ANAF. Nu le dati acordul pentru virarea sumei deja platita!
ady09 a scris:
Am primit în data de 05.11.2019, mesaj de la bancă cum că mi-a fost poprit contul de cat ANAF pentru o sumă de 91 de lei
In urma verificarilor am constatat că mi-au fost poprite conturile de la 5 bănci
Din cate am înțeles, in urma modificărilor apărute în august 2019, nu se mai pot poprii conturile persoanelor fizice sub plafonul de 100 de lei, ori consider că astfel finanțele au făcut un abuz nerespectând legislația în vigoare .Mai mult nu am primit nici o somație sau un titlu executoriu din partea autorităților de la finanțe, și chiar aveam in conturile lor un disponibil mai mare decât suma poprita din care puteau face regularizării
După ce am fost la ei , pe la birouri, cu jalba în proțap, mi-au făcut regularizarea și mi-au ridicat poprirea, dar trebuie sa le duc eu la bănci notificarea de ridicare a popririi deoarece la ei durează
Totodată băncile au votat banii către ANAF și în plus îmi rețin și comisioanele aferente, iar acești bani nu știu când o să-i restituie finanțele
Unde ar trebui să mă adresez, cu o plângere sau o sesizare (eventual instanta) pentru disconfortul creat ,zic eu cu rea intenție sau din incompetenta angajaților de la fisc care nu cunosc modificările legislative?
Nu că ar fi o sumă imensă ,dar ar trebui cumva sancționați pentru incompetenta și aroganta lor