avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1882 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Demisie / concediu medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Demisie / concediu medical

Buna seara ,
Sunt in concediu medical de o săptămâna pana pe data de 12 decembrie ..marti(19.11.2019) ar fi ultima zii la actualul loc de munca iar de pe data de 20.11.2019(miercuri ) ar trebui sa încep la alta companie .Mentionez ca actuala firma este in insolventa .
As dori sa știu cum se procedează ..dacă îmi este plătit de la actuala firma sau este nevoie sa merg și la viitorul angajator cu concediul medical ..
Cel mai recent răspuns: ABI Design Concept , Consultant resurse umane 21:49, 17 Noiembrie 2019
Buna seara,

Codul Muncii art. 50. [suspendarea de drept]
Contractul individual de munca se suspenda de drept in urmatoarele situatii:
....
b) concediu pentru incapacitate temporara de munca;
.....
Codul Muncii art. 49 [felurile si efectele suspendarii]
....
(6) In cazul suspendarii contractului individual de munca, se suspenda toate termenele care au legatura cu incheierea, modificarea, executarea sau incetarea contractului individual de munca, cu exceptia situatiilor in care contractul individual de munca inceteaza de drept.

Astfel, dumneavostra fiind in concediu medical, aveti contractul individual de munca suspendat, implicit si curgerea preavizul a fost suspendata. Tot astfel, incetarea contractului de munca nu poate avea loc, intrucat demisia nu este incetare de drept si nu prevaleaza suspendarii.