avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1096 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu medical si demisie
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu medical si demisie

Buna ziua,

Cum trebuie sa procedez in cazul in care sunt in concediu medical pana la sfarsitul lunii februarie, dar angajatorul mi-a "sugerat" sa demisionez la inceputul lunii martie, dar eu urmez un tratament si voi avea un nou concediu medical inclusiv pana in 20 martie?Nu mai doresc nici eu sa ma mai intorc la acel loc de munca.
Daca imi prezint demisia la inceputul lunii martie ulterior mai pot beneficia de concediu medical pentru tratamentul care il am de urmat pana in perioada 20.03?
Se poate considera preaviz perioada 01.03-20.03 cu toate ca sunt in concediu medical in acea perioada?

Multumesc frumos anticipat!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:19, 21 Februarie 2015
Nu , nu se poate considera preaviz acea perioada deoarece in timpul concediului medical , contractul dv. individual de munca este suspendat , iar in aceasta perioada se suspenda toate termenele care au legatura cu incheierea, modificarea, executarea sau incetarea contractului individual de munca. Prin urmare , nici preavizul nu poate sa curga.
Daca nu doriti sa va intoarceti la acel loc de munca dupa concediul medical , si inteleg ca nici angajatorul nu isi doreste prea tare , sugestia mea este sa faceti cerere de incetare a cim in ziua urmatoare de dupa terminarea concediului medical - 21 martie , sau daca nu ma insel , de fapt 23 cred ca va fi urmatoarea zi lucratoare .
Astfel , nu va mai intoarceti la ei dar beneficiati pana in 20 martie de indemnizatia de concediu medical .
Angajatorul presupun ca va aproba acea cerere si nu va va cere sa ramaneti in preaviz din 23 martie incolo.
Ultima modificare: Sâmbătă, 21 Februarie 2015
Corina Dina, utilizator