avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 842 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Restrangere de activitate in invatamant
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Restrangere de activitate in invatamant

Buna ziua,
As dori sa imi raspundeti la o intrebare inlegatura cu acest subiect.
Sunt profesor titular in Suceava. Eu insa locuiesc in Falticeni si in anul scolar 2008-2009 la o scoala din orasul de resedinta, a fost scos un post la pretransfer. Ca sa pot sa ocup acest post, am facut o cerere de restrangere de activitate, deoarece cei care luau primii posturile, erau cei care aveau restrangere de activitate. In momentul in care am participat la sedinta comuna de pretransfer, mi sa spus ca acel post nu poate fi ocupat, deoarece exista un profesor care are o hartie data cu 5 ani in urma, prin care era titularizat si pe acest post (postul a fost scos in urma iesirii la pensie a cadrului didactic titular). Anul trecut am facut din nou cerere de restrangere pentru a putea ocupa cateva ore care erau disponibile in orasul unde locuiesc. In acest an nu mai vreau sa fac cerere de restrangere de activitate deoarece orele sau redus si nu mai am pe ce ore sa vin. La scoala la care sunt titulara, trebuie sa se dea totusi o restrangere de activitate deoarece suntem 3 titulare pe o catedra si jumatate. Directorul mi-a spus ca as putea sa intru eu automat in restrangere pentru ca am solicitat asta in anii trecuti. Daca ar fi sa se faca concurs de dosare (conform Statutului cadrului didactic) eu am cel mai mare punctaj, deci nu eu as intra in restrangere de activitate. Am citit Legea invatamantului si Statutul cadrului didactic, dar nicaieri nu scrie ca daca ai facut intr-un an cerere si nu s-a rezolvat restrangerea, in anul urmator tot tu intri in restrangere de activitate. Va rog frumos daca puteti sa imi dati un raspuns in aceasta privinta.
Va multumesc, si va urez Un an nou cu cu sanatate!!