avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 334 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Buna ziua,am si eu o nelamurire.Lucrez ca menajera la ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Buna ziua,am si eu o nelamurire.Lucrez ca menajera la o firma ...

Buna ziua,am si eu o nelamurire.Lucrez ca menajera la o firma din Romania,dar firma eate inrudita cu o alta firma din Belgia,toti muncitorii fiind trimisi in detasare,printre care si eu.In luna ianuarie a acestui an am ramas insarcinata(cat timp eram plecata in Belgia),am anuntat verbal angajatorul ca as vrea sa merg la un consult in Belgia,apoi i am spus ca vreau sa merg in Romania pentru supravegherea sarcinii.Intre timp din cauza efortului mare depus am avut dureri mari de burta si sangerari,ceea ce m a determinat sa ajung de urgenta la medic in Belgia.Medicul ginecolog de garda m a consultat,mi a spus ca sarcina este bine fixata insa trebuie sa evit efortul fizic intens si mi a dat scutire medicala pentru 2 saptamani.Intre timp am ajuns in Romania,maine expira si cele 10 zile de autoizolare si poimainte ma voi prezenta la medicul ginecolog.Pe perioada in care am venit in tara pentru analize angajatorul mi a spus ca fie sa aduc concediu medical fie sa fac cerere de concediu fara plata,urmand ca in 3 saptamani sa ma intorc iar la munca...Intrebarea mea este are dreptul angajatorul sa ma trimita in deplasare tinand cont ca perioada minima de deplasare este de 6 saptamani,iar eu sunt insarcinata?Daca nu ce drepturi am in acest sens?Mentionez de asemenea ca munca pe care o prestez in Belgia este una ce implica mult efort fizic iar daca as pleca nu ma pot prezenta la controalele lunate din timpul sarcinii.Ce drepturi am pentru a nu pleca iar in detasare si cui ar trebui sa ma adresez?va multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:28, 22 Martie 2021