Bună ziua. Am un Touran și am avut o problema la răcitorul de ulei: mergând din Bacău spre Timișoara, pe autostrada mi s-a aprins un martor care mă anunța că motorul este supraincalzit. Am oprit, am deschis capota și am observat ca a intrat ulei în antigel. Am fost la un service auto, a fost necesar să-mi schimbe răcitorul, au spălat instalația de antigel, au umplut instalația cu apa și mi-au zis sa mai fac încă o data operația de spălare a instalației, când ajung acasă. La întoarcere, mașina nu a făcut probleme așa cum mi-a garantat mecanicul de la Timișoara. Am ajuns acasă și m-am dus la service pentru efectuarea spalaturii instalației de antigel dar, surpriză, mașina a început să scoată un fum alb, puternic, și nu a mai pornit. Am întrebat mecanicii care au efectuat operația ce s-a întâmplat și mi-au zis ca s-a stricat electromotorul, așa, de la o spalatura! Au înlocuit electromotorul dar mașina nu a pornit. A venit și patronul service ului, l-am întrebat ce se întâmplă, de la o simpla operație de spălare sa nu mai pornească și au zis că e posibil să am o problema la motor. Au desfăcut motorul și mi-au spus, că s-a blocat din cauza chiuloasei. Am acceptat să-mi schimbe piesa și de doua săptămâni aceasta este în service, se lucrează la ea, deși acum câteva zile au zis ca este pe ultima suta de metrii și ma suna el.
De la o simpla operație de spălare a instalației de antigel care costa intre 50-100 lei, am ajuns la o suma de peste 2000 lei, în contextul în care mașina era funcțională când am ajuns la service și nu am avut niciodată probleme cu motorul. Întrebarea mea este, cum pot sa procedez în acest caz, eu cred ca mecanicii au făcut o operație greșită și mi-au blocat motorul și tot eu trebuie să plătesc! Vă mulțumesc!