avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 911 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Hartuire vecin bloc
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Hartuire vecin bloc

Buna,
am o intrebare legata de masurile legale pe care le pot lua in urmatoarea situatie: locuiesc singura in chirie intr-un bloc la etajul trei. Sunt studenta si lucrez in acelasi timp pentru ca ma intretin singura. Astazi bateam snitele in bucatarie, cand aud niste lovituri violente in usa. Deschid si vecinul de la etajul doi incepe sa zbiere si sa ma injure. Era ora 3 dupa-masa. M-a amenintat si a strigat in scara blocului tot felul de injurii la adresa mea, cand noi nu ne-am vazut vreodata. Situatie poate parea puerila, dar ma simt nesigura in propria casa stiind ca acest vecin la cel mai mic zgomot devine violent. Se poate face ceva din punct de vedere juridic? Nu imi convine sa fiu hartuita verbal in auzul tuturor vecinilor pentru ca faceam niste snitele duminca amiaza.
Ultima modificare: Luni, 3 Ianuarie 2022
dummegans, utilizator
Cel mai recent răspuns: dummegans , utilizator 20:18, 4 Ianuarie 2022
Nu ii mai deschideti usa si chemati politia daca mai face scandal.
Trebuia sa ui fi inchis usa in nas de cand a inceput sa urle.
Atentie sporita deoarece exista disp L nr 61/1991 republicata si regulamentul de ordine interioara condominii,reguli/norme de convietuire in comun,care prevad programul de liniste
In parte vecinul are dreptate,nu si in maniera in care a inteles sa solutioneze problema
si care e programul Yno, si cand a batut snitele ?
exact, era ora trei, deci nu în timpul programului de liniste si durează 5-10 minute maxim să bati snitelele. Cred ca din mesajul meu initial nu se întelegea că vecinul respectiv a adus niste injurii grave la adresa mea, in fata familiei mele care ma vizita. Trebuia sa-l fi inregistrat, acum stiu pe viitor

gi-jane2 a scris:

si care e programul Yno, si cand a batut snitele ?