Va rugam frumos sa ne dati un sfat cum trebuie procedat corect in urmatorul caz:
- potrivit art.33 din Leg.153/2017 - institutiile publice au obligatia sa afiseze de ori pe an pe site-ul propriu : functiile , studiile , salariile, baza legala, etc.
Art. 33 din Leg.153/2017: Transparenţa veniturilor salariale
(1)Toate autorităţile şi instituţiile publice enumerate la art. 2 alin. (1) şi (3) vor publica la sediul propriu şi pe pagina proprie de internet, în datele de 31 martie şi 30 septembrie ale fiecărui an, şi vor menţine publicată o listă a tuturor funcţiilor din autorităţile sau instituţiile publice respective ce intră în categoria personalului plătit din fonduri publice, cuprinzând următoarele:
a)salariul de bază, solda funcţiei de bază/salariul funcţiei de bază, indemnizaţia de încadrare sau indemnizaţia lunară, după caz;
- ...... etc.
Colegul de la Resurse Umane lipseste de la serviciu, este in Concediu medical.
Directorul vrea ca secretara institutiei sa scrie Lista respectiva si sa o afiseze pe site-ul institutiei.
Liderul de Sindicat spune ca in Lista nu trebuiesc scrise si numele si prenumele salariatilor.
Unii salariati spun ca daca li se scrie numele, vor da in judecata institutia si vor cere daune.
Ei spun ca institutia nu are voie sa se foloseasca de numele lor,
ei vorbesc despre date cu carater permanent si ca cer amendarea institutiei ....
Va rugam frumos sa ne spuneti cum este corect si legal ca sa se procedeze.
Contract de munca
lyly64
Conform art.33 din legea nr.153/2017(1) Toate instituțiile publice enumerate vor publica la sediul
propriu și pe pagina proprie de internet, în datele de ... (vezi toată discuția)