avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1002 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna seara, lucrez ca si curier la Bolt, eu fiind ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna seara, lucrez ca si curier la Bolt, eu fiind student, si ...

Buna seara, lucrez ca si curier la Bolt,eu fiind student, si ca taxe platesc doar 50 de lei contractul de munca si comisionul firmei partnere.Dar ce nu inteleg eu.este de ce contractul de munca este doar 50 de lei avand in vedere ca la alte firme partenere contractul de munca este 150 pe saptamana?
Si mai e o chestiune, la Bolt am avut 2 luni perioada de inactivitate si nu a trebuit sa platesc cartea de munca pe aceasta perioada.
Sunt foarte confuz si chiar vreau sa invat, sa cunosc mai bine legislatia.
Nici nu sunt foarte cunoscator de legislatie, si cred ca asta e cel mai bun loc de a ma lamuri mai bine privind legislatia.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:11, 22 Ianuarie 2024
1. Carnetele de munca nu se platesc.

2. Plata impozitului pe venit si a contributiilor , potrivit Codului Muncii, cade in sarcina angajatorului si nu a salariatului.

3. Ati primit un exemplar de pe cpntractul individual de munca? Potrivit art.16 alin.3 C.mun., angajatorul are obligatia sa va inmaneze un exemplar de pe c.i.m. anterior inceperii activitatii.

4. Sunteti incadrat cu norma intreaga sau cu timp partial ?
Da, am primit un exemplar si sunt incadrat la 4 ore deaorece sunt student asa cum am mai spus.
Iar acel impozit ti-l cere orice flota, nu cred ca am auzit sa nu platesti acest comision firmei din profitul pe care il faci tu, e acel comision flotei partenere cu Bolt.


balatalurcis a scris:

Da, am primit un exemplar si sunt incadrat la 4 ore deaorece sunt student asa cum am mai spus.